OtoGüncel Forum
0 oy
4.2k kez görüntülendi
Expert (12.2k puan) tarafından | 4.2k kez görüntülendi

1 cevap

0 oy
Eski Sorento'ya göre gücü 27 HP artan motor, 3800 d/d'de 197 HP güç sağlıyor. Ayrıca bu ünite 1800-2500 d/d aralığında 435 Nm'lik tork üretiyor. 2.2 CRDi motorla güçlendirilen Kia Sorento genellikle konfor odaklı bir araç oldu. Yumuşak süspansiyon sistemi ikinci nesilde biraz daha sertleşmiş olsa da hala konfordan ödün vermiyor. Konforlu koltukları sayesinde yorucu olmayan uzun yolculuklar yapmak mümkün. 120 km/h üzerindeki hızlarda iç mekana motor ve rüzgar sesi yansırken düşük hızlarda sadece yol sesi duyuluyor. Yüksek karoser yapısı yumuşak süspansiyonla birleştiğinde çok iyi yol tutuşu olan bir araç beklemek sadece bir beklentiden ibaret olsa gerek. Kia Sorento hızlı girilen virajlarda yana doğru yatıyor. Elektronik stabilite programını standart sunan araç bu sisteme ihtiyaç duyuyor. Manyetik kavramalı bir 4WD sistemi kullanan araç, orta diferansiyel kilidinin de yardımıyla hafif arazi de iyi sonuçlar çıkartıyor. Eski Sorento'nun arazi kabiliyetinin güncel versiyondan daha başarılı olduğunu belirtmekte fayda var. Durum bundan ibarettir.
Expert (12.2k puan) tarafından

İlgili sorular

0 oy
1 cevap
13, Eylül, 2012 OtoGüncel Expert (12.2k puan) tarafından soruldu | 523 kez görüntülendi
0 oy
1 cevap
30, Eylül, 2012 OtoGüncel Expert (12.2k puan) tarafından soruldu | 10.2k kez görüntülendi
0 oy
1 cevap
21, Eylül, 2012 OtoGüncel Expert (12.2k puan) tarafından soruldu | 333 kez görüntülendi
0 oy
1 cevap
348 soru
260 cevap
12 yorum
366 kullanıcı
Grafik Tasarım